uRock

Įmonė „Urock“ vykdo nenaujų drabužių, avalynės bei aksesuarų prekybą tarptautinių mastu. Visa apranga ir jos detalės skirta išskirtinai vyrams.

Kliento užsakymas buvo parengti įmonės prekinį ženklą, firminį stilių bei naują internetinės prekybos platformą bei jos tekstinį turinį. Taip sudarėme socialinių tinklų (Facebook, Instagram) komunikacijos strategiją bei parengėme reklaminių kampanijų planą. Reklamines kampanijas vykdėme tiek socialinių tinklų platformose tiek Google AdWords sistemoje.

 

urock.lt

el.parduotuves-urock-dizainas
igyvendinti-sprendimai-ideabooz

Įgyvendinti sprendimai

Atlikus rinkos nišos analizę, naujai Urock internetinei parduotuvei pritaikėme sprendimus, kurių dėka būtų tiek didinamas prekinio ženklo autoritetingumas tiek skatinama aukšta paradavimų konversija:

– Raktinių žodžių analizė
– Rinkos nišos konkurentų analizė
– Unikalus svetainės dizainas
– Pritaikymas mobiliesiems prietaisams
– Daugiakalbystės įdiegimas
– Programavimas su WordPress turinio valdymo sistema
– TVS parengimas savarankiškam administravimui
– Turinio kūrimas ir sukėlimas lietuvių kalba
– Vidinis SEO optimizavimas
– Internetinės parduotuvės turinio importavimo ir eksportavimo funkcionalumo parengimas
– Individualių užsakymo formų sukūrimas
– Formų kūrimo ir redagavimo funkcionalumo integravimas
Mailerlite el. laiškų rinkodaros įrankio integravimas
– Atsiskaitymo sistemų PayPal ir Paysera integravimas

Svetainės funkcionalumas ir strateginiai sprendimai

Kiekvienam svetainės puslapiui buvo kruopščiai ruošiami eskizai, kuriuose numatoma tiksli svetainės struktūra, funkcionalumas ir turinys reikalingas SEO optimizavimui. Mes pasirūpinome, kad dar prieš pradedant piešti svetainės dizainą, pirmiausia būtų detaliai aptarta, numatyta ir pasitvirtinta visa internetinės svetainės logika ir jos funkcionalumas.

urock-eskizai-ideabooz

Svetainės dizaino “nuotaika” (ang. „Mood Board“)

Pasitvirtinus svetainės funkcionalumą ir struktūrą sekančiame etape, idėjų pateikimui ir tinkamam jų realizavimui paruošėme svetainės dizaino “nuotaikos” failą (ang. „Mood Board“). „Mood Board’as“, tai spalvų, teksto, vaizdų ir grafinių elementų išdėstymo pasiūlymas, skirtas unikaliam svetainės dizainui sukurti. Šio failo dėka buvo užtvirtinamas konkretus svetainės stiliaus bei nuotaikos perteikimas, kuriuo buvo vadovaujamasi kuriant visą svetainės dizainą.

urock-mood

Unikalus internetinės svetainės dizainas

Kuriant šios internetinės svetainės dizainą ypatingas dėmesys buvo skiriamas vizualiam prekių pateikimui. Prekės nėra naujos, tačiau jos visos yra kokybiškos ir priklauso visame pasaulyje gerai žinomiems dizainerių ženklams. Siekėme jas pateikti patraukliai ir tinkamai perteikti jų vertę bei išskirtinumą. El. parduotuvės asortimente kiekvieno iš produktų parduodama tik po vieną vienetą, tad taip pat nestandartinius sprendimus taikėme ir vidiniame produkto puslapio dizaine. Kiekvienam elementui ir jo funkcionalumui  buvo numatytas pritaikymas mobiliesiems prietaisams.

urock-dizainas
projekto-administravimas-ideabooz

Tolimesnis projekto administravimas

Perduodant projektą klientui, parengėme individualias instrukcijas, kurios apima tiek pačios svetainės, tiek įdiegtų įrankių valdymą. Atlikus visus numatytus darbus ir perkėlus internetinę svetainę į kliento serverį mes ryšių nenutraukėme ir toliau rūpinamės su prekinio ženklo įvaizdžiu ir internetinės svetainės funkcionalumu susijusiais klausimais. Mes siekiame, kad internetinė svetainė veiktų nepriekaištingai, sustiprintų prekinio ženklą autoritetą ir patenkintų vartotojų lūkesčius.

Norite aptarti savo projektą?

Susisiekite su mumis jau šiandien ir gaukite individualų pasiūlymą.

Paslaugos

Naujienos