Vizualus turinys. 16 faktų, kodėl tai turi tapti neatsiejama Jūsų marketingo kampanijų dalis

Informacijos pateikimo metodai keičiasi kasmet, vieni jų greitai atsibodę tampa nenaudojami ir pamiršti, o štai kiti jų sparčiai stiprėja ir dominuoja vizualaus turinio pateikime.

Atrinkome ir norime pasidalinti naudinga statistika apie turinio vizualizacijų naudojimą. Mes kalbame apie tai, kas šiandien aktualu naršytojui, ko jis tikisi ir kas prikausto jo dėmesį arba daro įtaką jo sprendimui pirkti.

vizualus-turinys

Štai, ką rodo bendra statistika:

Vizualizacijos naršytojo norą skaityti tekstinę informaciją padidina net 80%.

Išgirdę ar perskaitę naują informaciją žmonės jos įsimena tik 10%, tačiau jei yra naudojami specialiai pritaikyti paveiksliukai, įsiminimas pakyla iki 65%.

46% marketologų teigia, kad kokybiškų nuotraukų naudojimas yra esminis komponentas internetinio marketingo kampanijų strategijose.

vizualus-turinys 34% turinio kūrėjų vizualią medžiagą įvardija, kaip pačią svarbiausią straipsnių (blog’ų) sudedamąją dalį.

65% marketologų tvirtina, kad vizualus turinys ( nuotraukos, video , iliustracijos ar animacijos) yra esminis prekinio ženklo pozicionavimo komponentas.

Turinys, kuriame tekstas suderintas su geros kokybės nuotraukomis, paveiksliukais sulaukia 94% daugiau peržiūrų nei turinys, kuriame pateikiamas vien tekstas.

39% marketingo specialistų įsitikinę, kad dauguma įmonių per šiuos metus turėtų skirti daugiau laiko, pastangų ir investicijų į geros kokybės vizualizacijų kūrimą.

Šiandieninis prioritetas, kuriant turinį turėtų būti turinio aktualumas ir patrauklumas naršytojui, todėl labai svarbu susitelkti į tekstinės informacijos aktualumą ir kokybiškų vizualizacijų kūrimą, kurios papildo tekstinę vertę ir sulaukia daugiau vartotojų dėmesio.

Dar šiek tiek statistikos:

vizualus-turinys Pasauliniu mastu net 52% marketingo profesionalų vaizdo įrašus įvardija, kaip geriausią turinio formatą, kuris sukuria efektyviausią grįžtamąją naudą (ROI).

Vartotojai, kurie žiūri video yra beveik du kartus (jei būti labai tiksliems 1.81 karto 🙂 ) labiau linkę pirkti nei tie, kurie nežiūri video filmukų.

Vien jau žodžių “video” “vaizdo klipas” “filmukas” naudojimas elektroninio laiško temos eilutėje, atidarymo rodiklius padidina 19%, o paspaudimų skaičius padidėja 65%.

2015 metais tarp Balandžio ir Vasario mėnesių video peržiūrų skaičius Facebooke padvigubėjo (jei vėlgi patikslinti, ką reiškia padvigubėjo, tai pasauliniu mastu nuo 4 mlrd. iki 8 mlrd. peržiūrų per dieną.)

vizualus-marketingas

Vizualus turinys turi net 40 kartų didesnę tikimybę tapti viešai pasidalinta informacija socialiniuose tinkluose, nei bet kurio kito tipo turinys.

Ateities turinio prognozės, remiantis atliktais tyrimais ir statistika rodo, kad 2017 metais net 74% viso interneto srauto sudarys vaizdo įrašai.

Jei vartotojui instrukcijos pateikiamos naudojant vizualizaciją, tai sekti nurodymais jam sekasi net 323% geriau, lyginant su instrukcijų supratimu, kai jose iliustracijos nėra pateikiamos.

Jei straipsniuose paveikslėliai naudojami tarp 75 -100 žodžių ilgio paragrafų,( t.y. turi gerą teksto ir paveikslėlių santykį) jais dvigubai dažniau pasidalina socialiniuose tinkluose, nei tais, kuriuose paveikslėlių nėra.

Facebook puslpių įrašai, kuriuose naudojami kokybiški paveikslėliai sulaukia 2.3 karto didesnio susidomėjimo, nei tie kurie vizualizacijos neturi.

Taigi, paveikslėliai, nuotraukos, vaizdo įrašai, visa tai yra kritiškai svarbu, kad Jūsų internetinio marketingo taktikos pasiektų geriausių rezultatų. Jei sugalvojote žinutę, kuria norite pasidalinti su savo esamais klientais, ar norite pritraukti naujų… tik nenumokite ranka į tai, kokią vizualicają, jos formatą, ar kiekį pasirinksite, nes dabar jau žinote, kad Jūsų sėkmės rodikliai – dvigubai, kai kuriais atvejais beveik trigubai priklauso nuo šio pasirinkimo.

Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.