Kaip vietos verslui pritraukti klientus naudojantis tinkamu SEO? 

SEO

Pirmiausia buvote supažindinti su „Panda“ (Google Panda) , tuomet su „Pingvinu“ (Google Penguin) ir galiausiai prie jų prisijungė „Kolibris“ (Hummingbird).

Tikriausiai jau supratote, kad kalbame ne apie zologijos sodo gyventojus 🙂

Tai daugeliui gerai pažįstami Google sistemos algoritmai, kurie turėjo didelės įtakos internetinės paieškos rezultatams ir pakeitė daugelį iki šiol egzistavusių SEO taisyklių.

seo-google-paieskos-algoritmas-pigeon

Sakydami, kad buvote supažindinti, taip norime priminti, kad prieš pasirodant šiems atnaujinimams pasipylė ir begalė naujienų, informuojančių mus, kas laukia ateityje.

Tik žinoma, ne visi mes linkę iš karto sutelkti dėmesį į jas ir nutinka taip, kad laukiame realių įvykių, kurie tarsi įrodytų, kad verta kažką daryti. Tačiau tikime, kad jeigu skaitote šį straipsnį jums įdomu, kas dar jūsų laukia ir kokią staigmenėlę vėl yra paruošusi puikioji – Google.

Todėl skiriame šį straipsnį tiems, kurių tikslas ne tik išgirsti apie pokyčius, bet norintiems jiems atitinkamai pasiruošti.

Taigi susipažinkite – naujas Google paieškos algoritmas „Karvelis“ (Pigeon). Tai naujasis „Google“ algoritmas, kuris vietos paieškai nustatė visai naują specifiškumo ir tikslumo lygį.

Google sukrėtė vietinės paieškos pasaulį šį paukštuką išleisdama dar 2014 metų liepos 24 dieną, tačiau nuo šios dienos šio algoritmo įtaka pasklido per JAV, Kanadą, Didžiają Britaniją iki pačios Australijos ir žinoma, tai galioja ir Lietuvai.

Na, tai kodėl šis algoritmas yra svarbus ir kokios įtakos jis turės jūsų svetainėms?

Pačios Google intencija sukuriant šį algoritmą buvo, suteikti didesnę vertę vietiniams verslams, kurie yra orientuoti į atitinkamas paieškos frazes, sietinas su konkrečia vietove.

Vis gi, koks to poveikis?

Padidintas vietos paieškos katalogų matomumas. Suderintas rezultatų atitikimas pagal Google paieškoje patektą sarąša ir Google žemėlapių atvaizdavimą. Kitaip tariant „Karvelis“ sujungia Google paiešką ir Google Žemėlapius į vieną darnią visumą.

Žinoma, rezultatas priklauso nuo jūsų verslo rinkos nišos. Taigi jei jūs jau nusprendėte, kad neverta nieko laukti ir reikia išbandyti naujas taktikas Google paieškoje bei norite susidraugauti su „Karveliu“…

3 + 1 patarimai, kurie padės tinkamai pasiruošti:

Pirmas žingsnis. Pasirūpinkite, kad jūsų įmonės informacija (Pavadinimas, adresas, telefono numeris ir internetinės svetainės puslapiai) yra taisyklingai ir nuosekliai pateikiami visose platormose, kuriose skelbiate šią informaciją. Vietinėje paieškoje jūsų potencialiam klientui, šie duomenys yra svarbiausias elementas.

Kodėl apie tai kalbame? Atlikti tyrimai parodė, kad net 49% kompanijų nėra linkę nuolatos atnaujnti, peržiūrėti ar tvarkyti savo informacijos internetinėje erdvėje.

Kodėl tai yra svarbu? Portaluose ar socialiniuose tinkluose svarbu, kad jūsų informacija būtų pateikiama tikslingai ir būtų išvengiama šių duomenų dubliuoto turinio arba skirtingų duomenų pateikimo, taip pat „spaminio“ jūsų informacijos naudojimo. Svarbu, užtikrinti, kad informacija tikslinga ir ją gali indeksuoti Google bei atitinkamai pateikti paieškos rezultatuose.

Patarimas. Savo internetinės svetainės puslapio apatinėje juostoje (footer’yje) tiksliai nurodykite savo duomenis ir pasirūpinkite, kad jie būtų pateikiami HTML formatu, kurį lengvai indeksuoja paieškos sistemos. Nepateikinėkite savo informacijos paveikslėlio formatu, taip duomenys bus nematomi Google. Norint užtikrinti teisingą formatavimą, atkreipkite dėmesį į žemiau pateikiamą pavyzdį:

verslo-duomenu-optimizavimas

Taip pat, jei naudojate vietinį miesto telefoną, būtinai nurodykite kodą, tam kad Google galėtų identifikuoti regioną, kuriame veikia įmonė. Kitas svarbus aspektas el.pašto adresas pasirūpinkite pašto dėžutės pavadinimu, kuriame naudojamas jūsų svetainės/įmonės pavadinimo domenas, nenaudokite bendrinių paštų dėžučių, pavyzdžiui @gmail.com.

Antras žingsnis. Įmonės informacija Google verslo puslapyje, jei dar neturite G+ verslo puslapio ir jį kursite pastebėsite, kad registruojant vietinį verslą jūsų iš karto bus paprašyta nurodyti vietovę, kurioje randasi įmonė, taip pat nurodytą adresą turėsite patvirtinti pasirinktu būdu. Jei jau turite verslo puslapį rekomenduojame peržiūrėti, ar informacija tikslinga ir jeigu jūsų verslas nėra pažymėtas Google žemėlapyje pažymėkite jį.

Taip pat kuriant ar redaguojant puslapį svarbu atkreipti dėmesį į nurodomą verslo sritį/kategoriją. Šią informaciją galite pasirinkti iš Google pateikiamų kategorijų sąrašo ir kuo tiksliau pritaikyti savo verslo nišai. Rinkdamiesi kategorija nurodykite verslo tipą, o ne tai ką jūs atliekate:

imones-veiklos-kategorijos-optimizavimas

Toliau kalbant apie teisingą informacijos pateikimą Google verslo puslapyje, būtinai nurodykite atitinkamus aprašymus, kaip nurodoma ir vadovaukites pateiktomis gairėmis. Vienas iš tokių aspektų, jūsų įmonės prisistatymas, kuriam rekomenduojama panaudoti mažiausiai 250 simbolių, tačiau jei galite prisistatyti plačiau išnaudotkite nors ir virš 400 simbolių, aprašykite save taip, kad jus atrastų ir indeksuotų Google, o taip pat tai būtų ta informacija, kuri yra aktuali naršytojui.

Visai reikiamai informacijai apie verslą, jums bus norodomi būtini aspektai, kuriuos reikia užpildyti, o užpildžius kiekvieną jų matysite progreso stulpelį, kuris nurodys kiek duomenų trūksta iki įvykdyto galutinio žingsnelio. Jei kažko negalėsite įvardyti, nebijokite praleisti, visada galėsite grįžti ir pratęsti, o ir pati Google jums pateiks priminimus apie paliktus tuščius laukelius.

Ir paskutinis dalykas – vizualizacijos! Naudokite nuotraukas, geros kokybės, platformos matmenų reikalavimus atitinkančias nuotraukas, vaizdžiai parodykite kuo užsiima jūsų verslas.

Trečias žingsnis. Atgalinės nuorodos, turinys ir raktažodžiai. Legviausias būdas pradėti statyti savo atgalinių nuorodų armiją – socialiniai tinklai, naudokitės ne tik Facebook’u, išnaudokite galimybę savo informaciją pateikti platesniu spektru – jau minėtas Google Plus, tuomet Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Youtube.

atgaliniu-nuorodu-kurimas-seo

Ir tai dar ne viskas, yra begalė turinio sklaidos kanalų, dar kitaip įvardintų, kaip Web 2.0 paskyros, tačiau apie jas detaliau papasakosime kitame įraše. Šioje dalyje norime susikoncentruoti į teisingą atgalinių nuorodų kūrimą, tinkamai sudarant turinį ir jame atitinkamai panaudojant raktinius žodžius.

Taigi žemiau pateikiame rekomenduojamą struktūrą:

Susikurkite pagrindinių raktažodžių sąrašą, kuris bus efektyviai naudojamas SEO kampanijose, svetainės struktūroje ir turinyje. Pradėkite bent nuo 10-ies pagrindinių frazių, kurias optimizuosite ir naudosite, kuriant atitinkamų produktų ar paslaugų  kategorizacijas, pasirenkant jų pavadinimus ir sudarinėjant atitinkamus aprašymus, rašydami straipsnius pasirinkite tas temas, kurioms galėsite pritaikyti šiuos raktažodžius.

Svarbu nepamiršti raktažodžių pastovumo ir dažnumo. Rašant straipsnius, raktažodžių dažnumas turi siekti ne daugiau kaip 3% turinio kiekio, nes priešingu atveju, tai bus laikoma raktažodžiais perkrautu turiniu, kuris nepatinka Google paieškos sistemai. O kuriant svetainės struktūrą visi meta aprašymai ir žymės turi būti parašyti naudojant pagrindinius raktinius žodžius. Tokiu būdu jūs pagerinsite savo svetainės poziciją paieškos sistemoje pagal pasirinktas raktinių žodžių frazes. 

Raktinių žodžių panaudojimas jūsų svetainės struktūroje turi apimti šiuos komponentus: Puslapio pavadinimo < title > žymos, < H1 > žymos, raktinių žodžių naudojimas paveiksliukų < alt > žymoje, puslapio aprašymo < meta name=”description” > žymos.

Taigi teisingai sutvarkius turinį ir pradedant juo dalintis išoriniuose puslapiuose, siekiant įgyti savo puslapių autoritetingumo nepamirškite pasirinktų raktinių žodžių panaudoti atgalinėse nuorodose, socialinių tinklų platformose naudodami žymes (tags) bei sudarydami video aprašymus.

Plius vienas patarimas

Nusileidimo puslapis  (Landing Page) optimizuotas vietinei paieškai. Atsižvelgus į visus aukščiau nurodytus patarimus ir rekomendacijas šis paskutinis punktas reikalingas tiems, kurie galbūt neturite galimybės atlikti reikiamų pakeitimų savo esamoje svetainėje, o galbūt esamos svetainės dizainas neatitinka optimizavimo reikalavimų arba prieš imantis didelių pokyčių jūs norėtumėte tik truputi viską išbandyti, kaip sakoma prieš neriant patikrinti ar vanduo ne per šaltas 🙂

Taigi nusileidimo piuslapis…Jeigu turite programuotojų komandą, samdote kitą įmonę ar galbūt  patys nusimanote programavimo darbuose, tai pagal žemiau pateikiamą struktūrą galite šį puslapį susikurti naudodamiesi savo resursais. Bet jeigu visgi reikia dar lengvesnio varianto apšilimui , štai keletas įrankių rekomendacijų, kuriais naudodamiesi galėsite nesunkiai susikurti vieną puslapį.

Instapages ir Leadpages platformos, kurios jums pasiūlys įvairių dizaino šablonų, galimybę juos lengvai redaguoti, pritaikyti pagal savo prekinio įvaizdžio spalvas, sukurti struktūrą pagal rekomenduojamą apačioje ir be didelių pastangų šį puslapį naudoti su norimu URL adresu tolimesniame procese.

Taigi žemiau minėtoji struktūra:

puslapiu-optimizavimas-seo

Taip pat tokioje puslapio struktūroje, siekiant jį optimizuoti vietinei paieškai rekomenduojama naudoti vaizdo įrašus, daugiau informacijos apie vaizdo įrašų svarbą marketinge ir patarimus, kaip ir nuo ko pradėti galite rasti čia.

Apibendrinant visą informaciją, kurią pateikėme šiame straipsnyje, norime jus padrąsinti neišsigąsti naujovių ir drąsiai jas pasitikti tinkamai pasiruošus, todėl raginame imtis veiksmų, išbandykite bent vieną iš čia pateiktų rekomendacijų ir jūs jau vienu žingsneliu priekyje 😉

O mes pasirūpinsime, kad mūsų naujienų skiltyje jūs visada atrastumėte naudingos informacijos, kurią galėsite pritaikyti savo marketingo taktikose.

Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.